۹ پاسخ

سیتریزین رو برا سرفه نمیدن معمولا برا حساسیت میدن که بدنش قرمز بشه و کهیر داشته باشه

عزیزم من بخاطر حساسیت پسرم دوماهه دارم بهش میدم نگران نباش بهش بده

سیتریزین مگ مال حساسیت و آبریزش بینی نیست؟

ببین این شاید یه نظر تجربی باشه من قبلانم از یکی دوتا مادر شنیده بودم ولی میزدم تا وقتی خودم تجربه کردم و الان دارم سختیشو میبینم من امتحان کردم یه سمت دندون دخترمو بیشتر ژل زدم چون دستش بیشتر اون سمت بود الان این یکی سمتش که بیشتر ژل زدم دندون در نیاورده و بشدت اذیته چون ژل لثه رو شنیده بودم سفت می‌کنه ولی جدی نگرفتم بازم خودت میدونی

فاموتدین و سیتریزین؟؟؟
بعد مطمئتی دکتر بود
من بچم رو بردم استامینوفن و ژل داد

زیاده گریه هاش؟
اگر خیلی نیست نده بهش

وا فاموتیدین و سیتریزین چ ربطی به دندون داره
مگه چه علائمی داشت؟

سیتریزین ک ربطی ب درد دندون نداره😐حتما خواب اوره داده ک بخابه بچه 😕😕

خب ژل باریج بزن
من یکم گوشت گوسفندی گذاشتم کباب شد رو اجاق گاز دادم دستش می‌کشید به لثش اون باعث شد یکم التهابش کمتر بشه و کمتر اذیت بشه قبل اون اصلا شیر نمی‌خورد غذا نمی‌خورد خیلی اذیت میکرد

سوال های مرتبط