برای منو دکترم خودش انجام داد تو مطبش ۱ میلیون گرفت هزینه
سونو آن تی۷و۷۰۰تومن وآزمایش هم ۱و۱۰۰البته تکمیلی داشتم فقط پول آزمایش ازم بردن
دو خورده ای با آزمایش باهم ۴۷۰۰
من اخر بهمن ۲۹۰۰ دادم
غربالگری ها کلا آزادن
من رفتم ۲۵۰۰ شد
من رفتم ۸۵۰ بود
من امروز رفتم 750گرفتن ازم ولی از چند جا پرسیدم قبلش یکی گفت 2/800یکی گفت1/700هر کسی یه قیمت داد اینو پیدا کردم اخرش گفت 750
از من ۳۱۰۰ گرفت بی انصاف
من ۲۶اسفند رفتم سونو۱۷۵۰شد هزینش
۳ بود
۳ میلیون
من امروزچند جا زنگ زدم بین ۲ تا ۴ تومن بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.