خانما هزینه سونوNT آزاد چقدر میشه کسی میدونه؟

۱۲ پاسخ

برای منو دکترم خودش انجام داد تو مطبش ۱ میلیون گرفت هزینه

سونو آن تی۷و۷۰۰تومن وآزمایش هم ۱و۱۰۰البته تکمیلی داشتم فقط پول آزمایش ازم بردن

دو خورده ای با آزمایش باهم ۴۷۰۰

من اخر بهمن ۲۹۰۰ دادم
غربالگری ها کلا آزادن

من رفتم ۲۵۰۰ شد

من رفتم ۸۵۰ بود

من امروز رفتم 750گرفتن ازم ولی از چند جا پرسیدم قبلش یکی گفت 2/800یکی گفت1/700هر کسی یه قیمت داد اینو پیدا کردم اخرش گفت 750

از من ۳۱۰۰ گرفت بی انصاف

من ۲۶اسفند رفتم سونو۱۷۵۰شد هزینش

۳ بود

۳ میلیون

من امروزچند جا زنگ زدم بین ۲ تا ۴ تومن بود

سوال های مرتبط

مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یگانه مامان یگانه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دل آرا و دایان مامان دل آرا و دایان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دهم بارداری