خانما هزینه زایمان طبیعی آزاد کسی میدونه چنده الان؟

۶ پاسخ

من زایمانم بیمارستان دولتی رایگان خیلی عالی بود همچی خوب بود تازه ی کوبیده ی قیمه خوردم 🤣🤣🤣🤣🤣برای دومی همین کار میکنم چون طبعیی هرجا بری درد باید بکشی

هیچ بیمه ای ام که نداری برو خودتو بیمه سلامت کن که زایمان تو دولتی برات رایگان میشه یا زیر 1 تومن میگیرن ولی آزاد در حال حاضر ۴ ،۵تومنی میشه تو دولتی

دولتی رایگان
خصوصی باید بپرسی

دولتی فکر کنم رایگانه کلا

خصوصی یه جا گفت 50، نیکان سپید 65

بیمارستان خصوصی یا دولتی؟

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان نورالهدي مامان نورالهدي هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری