من زایمانم بیمارستان دولتی رایگان خیلی عالی بود همچی خوب بود تازه ی کوبیده ی قیمه خوردم 🤣🤣🤣🤣🤣برای دومی همین کار میکنم چون طبعیی هرجا بری درد باید بکشی
هیچ بیمه ای ام که نداری برو خودتو بیمه سلامت کن که زایمان تو دولتی برات رایگان میشه یا زیر 1 تومن میگیرن ولی آزاد در حال حاضر ۴ ،۵تومنی میشه تو دولتی
دولتی رایگان
خصوصی باید بپرسی
دولتی فکر کنم رایگانه کلا
خصوصی یه جا گفت 50، نیکان سپید 65
بیمارستان خصوصی یا دولتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.