سلام
بچها کسی میدونه هزینه ازاد انومالی چند میشه؟؟؟

۸ پاسخ

چقدر گرون😵‍💫
بعد میگن بچه زیاد بیارید😏
جالبه اجباری هم کردن

عزیزم۳۳۰۰

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن

ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون

بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان

ممكن ارسال ميشه

rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من رفتم ۷۱۰۰😐😐
اکو قلب رفتم ۴۹۰۰🫠
کلا بعد عید میگن سونو دوبرابر شده

من با بیمه تامین
گفت 2 و ۷۰۰

من پرسیدم گفت ۶ تومن

سونو انومالی ک کلا آزاده
باید بپرسی از مراکز سونو یا مطب دکتر چون قیمت ها بسته به پیشرفته بودن دستگاه و تجربه دکتر گرون تر هست
مراکز دولتی و بیمارستان ها قیمت مناسب تری دارن.

چار تومن تا چارو خورده ای

سوال های مرتبط

مامان مرسانا 👼 مامان مرسانا 👼 ۶ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری