چقدر گرون😵💫
بعد میگن بچه زیاد بیارید😏
جالبه اجباری هم کردن
عزیزم۳۳۰۰
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون
بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
من رفتم ۷۱۰۰😐😐
اکو قلب رفتم ۴۹۰۰🫠
کلا بعد عید میگن سونو دوبرابر شده
من با بیمه تامین
گفت 2 و ۷۰۰
من پرسیدم گفت ۶ تومن
سونو انومالی ک کلا آزاده
باید بپرسی از مراکز سونو یا مطب دکتر چون قیمت ها بسته به پیشرفته بودن دستگاه و تجربه دکتر گرون تر هست
مراکز دولتی و بیمارستان ها قیمت مناسب تری دارن.
چار تومن تا چارو خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.