سلام هزینه انومالی کسی میدونه چقد میشه

۱۱ پاسخ

من ۲۵۰۰دادم عزیزم

سلام من هنوز نرفتم

بستگی داره کجا برید
من سونو ۴۲۰۰ شد

مال من ۱۴۰۰ شد

منم دادم ۱۸۰۰

سلام عزیزم من با بیمه سلامت ۷۷۵ شد

تهران ۱۲۰۰

البته اینم بگم اکو قلب روجدارفتم ۲۶۵۰شد

من شیراز3تومن

مال من1200 شد

من ۲۹۰۰ متخصص پریناتولوژی

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🫀 مامان جوجو ممد🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یگانه مامان یگانه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری