سلام کسی میدونه هزینه ازمایشات قند ناشتا اینا چقد میشه ؟

۵ پاسخ

فقط قند رو ک بهداشت میگیره رایگان اما اون ازمایشات بارداری یا اون قند سه مرحله ک باید گلوکز بخوری فک کنم امسال یک و خورده ای دوتومن ازادشه اما با بیمه فرق داره

بهداشت رایگان انجام میده ، اما من با بیمه سلامت جهاد دانشگاهی رفتم ۴۵۰ شد هزینه اش اما خب دقیق هست

با بیمه نیرو مسلح ناشتا تنها ۲۶

من بهداشت انجام دادم رایگان بود

سلام رایگانه بهداشت انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان جانان🎀🩷 مامان جانان🎀🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری