سلام کسی میدونه هزینه آنومالی توهفته۱۸چقدره؟

۱۱ پاسخ

زاهدان آزاد ۵۸۰۰ بیمه تامین اجتماعی ۴ت

من1,800دادم

واسه منم 2/860
ولی قیمت همه جا باهم فرق می‌کنه
شیراز 6میلیون😮‍💨

با بیمه نیست؟

۲۳۰۰ دادم من

من دادم ۳۳۶۰ شد آنومالی و بررسی سرویکس

با داپلر بین ۶تا۸

من ۵۱۰۰ دادم با داپلر

مشهد من از 3 جا پرسیدم گفتن بین 3500 تا 4 تومن

یک ملیون و دویست دادم

۲۳۰۰دادم من

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان vares مامان vares هفته بیست‌وششم بارداری