سلام خانما کسی میدونه هزینه انومالی چقد هست؟

۷ پاسخ

واسه من 1ملیون 238

من با آزمایش و سونو سه میلیون شد

1200 آزاد با بیمه 900

من آزاد رفتم 728

۱۲۰۰ سنوگرافیشه‌ آزمایشش بخوای ۳ تومنه من هر دو رو انجام دادم

۲۲۰۰ رفتم

چند جا زنگ زدم منفاوت بود کمترینش 1400

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری