خانوما هزینه آنومالی چقد هست؟!

۹ پاسخ

انتی همینه ک ی چیز شیرینی بهت میدن ازمایش سه مرحلی؟

برای من با سونوی واژینال شد ۳۲۰۰

بچه های ک رفتن گفتن nt چهارتومن
انومالی ۷ تومن
واقعا راسته؟

۱۷۰۰ت

سلام من ۱۲۰۰دادم

من سونو پیشرفته دادم ۴۶۰۰

مال منم ۲۴۰۰

سوال منم همینه چند هفته میخوای بری

از من ۱۴۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری