هزینه آنومالی چقد شد؟

۱۳ پاسخ

1400.

من شیراز انجام دادم ۳۸۰۰

عزیزم برای من ۲۵۰۰‌شد

۲/۹۰۰ شد

۲۱۰۰ بود با بیمه سلامت ۱۷۰۰

۲۸۰۰ عزیزم
شیرازم

من رفتم یک میلیون صد شد امروز

من امروز رفتم با سونو‌واژینال۲میلیون

۱۶۸۰ شد

۱۲۰۰شد

شما چند هفته میری گلم؟

از من با بیمه تامین ۹۴۰، ازادش ۱۲۰۰ ۱۳۰۰ بود

بستگی به شهر و مرکز سنو داره مال من تو گرکان شد ۲/۵

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیـانا🫀 مامان لیـانا🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری