خانما هزینه سونو انومالی چقد شد واس شما

۱۶ پاسخ

پونصد با بیمه

۱۲۰۰با بیمه

۱۷۰۰ازاد

۱۶۰۰با بیمه

دیروز رفتم ۲۸۰۰

نه دکتر نوشت

۴ تومن با ویزیت 😐😐چطور برا شما انقد کم شده

یک میلیون و۷۰۰ازاد

1280سونو3تومن ازمایشش

من ۲۶۰۰

۳تومن آز
۱۷۰۰سونو

با ویزیت 4 میلیون

۸۷۰ شد برام سونو نوری رفتم که اصلا خوب نبود

من بیمارستان انجام دادم 89هزار شد

یک ملیون

یکو هشتصد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری