خانما هزینه سونو انومالی چقده تقریبا کسی میدونه ؟

۱۲ پاسخ

۱۲۰۰ دیروز پرسیدم

به منم گفته 4500و500هم بیعانه گرفته

برای من سونو انومالی .طول سرویکس .بررسی داپلر عروق دوطرفه نوشته قیمت گفت ۳۵۰۰ عزیزم

وای من چرا انقدر گرون شد پس انومالی و اکو قلب ۷۵۰۰

۱۶۰۰ شد واسم

من ۱۴۰۰ شد هزینه ش

من ۷۵۰ یا ۷۸۰

بستگی به شهر و مرکز سونو داره
من کردستانم
شهر مرزی بانه چهارشنبه نوبت گرفتم 1.130.000

من فردا میرم ۱م۱۰۰

2تومن دادم من بدون بيمه

برای من افتاد ۱ و ۵۰۰

برای من نمیدونم ۱۲۰۰ بود یا ۲۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی