خانما هزینه انومالی آزاد چند میشه ؟

۱۲ پاسخ

رفتی نینیت چیه؟

برای من ۲۵۰۰شد

2600

من شد ۳۶۶۰

آنومالی که آزاد همه جا تکمیلی هم قبول نمیکنه من پرسیدم.
حدودا گفت دو به بالا اصفهان

برامن ۳۱۰۰ ازمایش شد ۱۲۰۰ هم سونو

قم ۱۳۰۰

برای من شد ۱ میلیون هفتصد نود هزارتمن

1,700
زنگ بزن بپرس اونجایی که میخوای بری انجام بدی

برا من 3600 شد

من اهواز ۱۸۰۰ رفتم

برای من شد دو میلیون هشتصد

سوال های مرتبط

مامان یگانه مامان یگانه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد