خانما هزینه آنومالی اسکن رفتین چقدر شد آزاد

۱۲ پاسخ

۲/۳۵۰

من ۴۵۵۰تومن دادم پنج شنبه رفتم

به من تلفنی گفت چهار تا شش تومن

آزاد ۱۵۰۰

برای من نوشته اکو قلب و انومالی زنگ زدم گفتن ۷ تومن تهرانم برگام ریخت

۱و۶۰۰

سونو ۱/۶۰۰

با بیمه تکمیلی برای من ۱۱۲۰ شد

بجنورد۲میلیون آزاد

برای من تنها اسکن 1500دادم

نزدیک ۳ تومن درمیاد

۵.۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری