سلام دوستان، هزینه آنومالی اسکن، چقدر شد؟

۱۳ پاسخ

والا من اومدم اردبیل رفتم با بیمه تامین ۸۰۰ شد

با بیمه فک کنم ۵۳۰ شد

من زنگ زدم گفت ۲۲۰۰

شما کجا زندگی میکنید اینهمه قیمت خوبه🤔🤔من سوال کردم چهارونیم تا پنج

۲۵۰۰ شد

۲ونیم

من سوال کردم بهم گفتن حدود ۱۰ میلیون، کرک و پرم ریخت 😓

تصویر

سونو انومالی ۱۳۰۰ آزاد
با بیمه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰
دیگ انومالی اسکن همونه یا نه نمیدونم

چقدر خوب من از یکی پرسیدم گفت ۷ تومن شده سونوی پیشرفته

من ۴۲۰۰دادم

۲۸۰۰ شماعی

برای من شد ۳ تومن

برا من با اکو قلب ۳۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری