والا من اومدم اردبیل رفتم با بیمه تامین ۸۰۰ شد
با بیمه فک کنم ۵۳۰ شد
من زنگ زدم گفت ۲۲۰۰
شما کجا زندگی میکنید اینهمه قیمت خوبه🤔🤔من سوال کردم چهارونیم تا پنج
۲۵۰۰ شد
۲ونیم
من سوال کردم بهم گفتن حدود ۱۰ میلیون، کرک و پرم ریخت 😓
سونو انومالی ۱۳۰۰ آزاد
با بیمه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰
دیگ انومالی اسکن همونه یا نه نمیدونم
چقدر خوب من از یکی پرسیدم گفت ۷ تومن شده سونوی پیشرفته
من ۴۲۰۰دادم
۲۸۰۰ شماعی
برای من شد ۳ تومن
برا من با اکو قلب ۳۷۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.