سمنو ضرر نداره ؟؟

۴ پاسخ

تو خود گهواره نوشته بود خیلی مقویه برای کم خونی هم خوبه ولی زیاده روی نکنید هفته ای دو سه بار بعنوان میان وعده مصرف بشه چون قندش زیاده

سمنو عالیه مخصوصا برای وزن‌گیری
من از اول ماه نه روزی چند قاشق میخورم .

نه عزیزم سمنو بخور بچه وزن میگیره عالیه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان نورا سادات مامان نورا سادات ۱ ماهگی