بچه ها طبیعیه تو واژنم نبض میزنه؟ نکنه خیلی پایینه؟

۹ پاسخ

از صب سوال همه همینه فک کنم بچعا دست ب یکی کردن🫠

واسه منم دقیقا روی واژنم هی نبض میزنه بچم بریچه احتمالا از همونه

میگن اینجوری بچه پایینه دیگ ضربه هارو اون پایین حس میکنیم ولی مال من همه جا غر میخوره ولی اون پایینم میره ضربه میزنه 😂

مال منم

واسه من هست..دلیلشم نمیدونم

منم گاها حس میکنم یه چیزی تو واژنه

برای منمممم

منم همش ب سمت پایین شکمم، واژنم ضربه میزنه😅

برا من تو واژنم ضریه میزنه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری