از صب سوال همه همینه فک کنم بچعا دست ب یکی کردن🫠
واسه منم دقیقا روی واژنم هی نبض میزنه بچم بریچه احتمالا از همونه
میگن اینجوری بچه پایینه دیگ ضربه هارو اون پایین حس میکنیم ولی مال من همه جا غر میخوره ولی اون پایینم میره ضربه میزنه 😂
مال منم
واسه من هست..دلیلشم نمیدونم
منم گاها حس میکنم یه چیزی تو واژنه
برای منمممم
منم همش ب سمت پایین شکمم، واژنم ضربه میزنه😅
برا من تو واژنم ضریه میزنه نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.