هیچی چی میخاد بشه آخه میدونی دیگه عادت کردیم من بارداری قبلی از بس هرروز گزاشته بود اگه یه روز نمیزاشتما اصلا نمیتونستم اما برا این بارداری لک هم میبینم نمیزارم آخه بدن عادت میکنه
هیچی نمیشه
هیچی نمیشه منم تا حالا ۳ بار شده یادم میرفت بزارم
هیچی نمیشه خیالت راحت
هیچی گلم
هیچی نمیشه نگران نباش
هیچی .منم یه شب یادم رفت بزارم
گوشیتو بذار زنگ هشدار بهتره فراموش نکنی ولی یبار فراموش بشه موردی نیست ،بقول یکی از دوستان این استرسه بدتر از نذاشتن شیاف بهت ضرر میرسونه
شیاف
هیچی عزیزم
سوال منم هست
هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.