دختر من بینیش آبریزش داره پلارژین دادم بهتره نمیدونم چرا بی قراری نمیخوابه چیکار کنم
قطره بینی بگیر تو داروخونه بگی برای نوزاد خودشون بهت میدن چند قطره بریز تو بینیش راه نفسش باز میشه راحت میخوابه
هر چهارساعت اسپری سدیم کلراید بزن و بینیشو با پوار تخلیه کن بعدشم بلافاصله قطره منتول به بالشت و لباسش بزن ک بینیش کیپ نشه
قطره فنیل آفرین ۲۵ درصد و اسپری سدیم کلراید نصفشو مخلوط کن بزن راحت باز میشه دکتر واسه دخترم داد
من پسرم هی اینطور میشد قطره بینی و اسپری زیاد تاثیر نداشت یبار یه دکتری گفت قطری چشمی یه قطره تو هر سوراخ بینی بریز فقط وقتایی که واجبه و خیلی کیپه اوکی بود
ببر دکتربخور سرد دارن و برای کیپی بینیش قطره یا اسپری سدیم کلراید خیلی خوبه
قطره منتول از داروخانه بگیر، بزن به بالشتش کیپی بینیش برطرف میشه، بخور سردم خوبه
ببر دکتر خودش بخور داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.