۸ پاسخ

منم دارم عزیزم

من از اول بارداری تاالان مشکل معده دارم ولی تقریبا ۳هفته اس بعد خوردن هر چیزی درد میگیره می سوزه انگار ک دارن اتیشش میزنن صبح ناشتا قرص اُمپرازول می تونی بخوری فاموتیدین روزی دوتا دیگ دکترم امشب ک بهش گفتم گفته هر دوساعت دوقاشق شربت الومینیوم بخورم ببینم نتیجش چی میشه گفت اک خوب نشد خبر بده چون خطرناکه

اره شربت لاکسی ژل یا المینیوم جی میتونی بخوری

دوست دارم معدمو بندازم سطل اشغالی دقیقا هر روز مغرب سوزش ودرد میگیره تاروز بعد دوست دارم‌بخوابم خواب ندارم

چیزایی که تحریکت میکنه و مثه غذاهای پر ادویه و تندی و آبلیمو که اسیدیه نخور. بعد از غذا بلافاصله آب نخور. بعد غذا دراز نکش.
شربت آلومینیوم Mg هم میتونی روزی یه قاشق بخوری.

چی خوردی ک بهش حساس هستی من بادمجون یه بار خوردم تا دوروز اسید معدم زده بود بالا

من داشتم دیدم از تخم مرغ اب پز هست معدم ترش میکرد دیگ‌نمیخورم 😃

همه دارن خیالت راحت

سوال های مرتبط