پوشک سایز ۶ برای چندماه میبندین

۹ پاسخ

شش خیلی بزرگه من پنج چسبی و شورتی میبندم تا الان

من واسه دخترم ۶ میبندم
وزنش هم زیاد نیست ۹/۵ کیلوئه ولی با ۶ راحتتره

من برا دخترم شش میبندم پنج خیلی کوچیکه براش با این راحت تره

بچه من هفت ماهشه هنوز ۴می بندم

یک تایمی کوچولو دیگه قد میکشه

بچه من هنوز ۴میبندم ۶خیلی بزرگه که

والا دخترم سه سالشه پنج میبنده😂😂😂

من ۵میبندم بزرگه باید ۴بگیرم

هر زمان که اندازش بشه پسر خواهر من ماشالا تپل بود دو سالگی واسش 6 می‌بست

سوال های مرتبط