این جنگ نزاشت بفهمییم عید چی شد خدا کنه تا سیزده بدر تموم بشه من فقط میخوام برم تو صحرا سجده شکر بخونم بسکه خسته شدم ازاین صداها
اره ان شالله یه طرفی میریم
هرسال بالاپشت بوم پدرشوهرم میریم شوهرم جز اونجا جایی نمیبره مارو😐
هنوز تصمیم نگرفتیم کجا بریم اگه بارون نیاد میریم سمت یه باغی چیزی
ماکه جرئت نمیکنیم چون پارکارم میزنن
جنگ تموم بشه هیچی نمیخوایم
مگه مبشه جایی نرف؟بخاطر خطرش میگی؟
سمت ما گرمه نمیشه رفت بیرون .پس در خونه میمونیم
مثل هرسال باغ پدر شوهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.