۲ پاسخ

من ۳۶ هفته رفته بودم ۱۴ بود دکترم گفت خوبه

اصلا اب دور جنین تو برگ سنو کجا ش مینویسن من تا ب حال نشنیده بودم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی