خانما ببخشید واکسن 1سالگی اضاف شده مگه 1۸ماهگی نیست

۳ پاسخ

والا واکسن یک سالگی که از قدیم بوده ولی بهترین واکسنه اصلا هیچ علایمی نداره

جفتش بوده همیشه

یک سالگی دارن هیجده ماهگی هم دارن واکسن بزنن

سوال های مرتبط

مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان نیها🍒 مامان نیها🍒 ۲ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی