۶ پاسخ

من بچم ک مریضه دارو مکمل نمیدم میمونم ۷ روز تموم شه دوباره شروع میکنم

موقع تب دکتر گف اهن نباید بدی

دکتر من گفت نده

نه نده گلم بزار خوب بشه

چون تو مریضی بچه دارو های مختلف میگیره بدن کشش این همه دارو ندارع میگن نباید بدی دکتر دختر من همیشه تو مریضی میگ ۵روز داو های مریضی شو بده بعد دوباره شروع من مکمل بده

من که بهش میدم
تا الانم از هیچ دکتری نشنیدم بگه نده
چندتا دکتر بردم موقع مریضی و تب هیچکدوم همچین حرفی بهم نزدن

سوال های مرتبط