من اندومتریوز داشتم دوسال پیش هیستروسکوپی کردم عملش داخلی بود بخیه و اینا نخوردم
من میوم داشتم هییتروسکوپی کردن
لیزری که نمیشه.ولی با هیستروسکوپی قابل انجام هس.از راه واژن هس وبدون برش.فقط فیبروم وپولیپم میشه.
سلام عزیزم اگه کوچیک باشه یا با دارو رفع میشه یا عمل لیزری ولی بزرگ باشه نه.دختر داییم کیستش ۱۰ سانته بنده خدا باید مثل سزارین عملش کنن
خانمااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.