۳ پاسخ

والا پسرمنم همین طوره از اول کمکی هم نخورده همش شیرخودم نصف شدم لباسام همش گشاده

تلخک از عطاری بگیر بزن سینت نخوره

پناه منم اینجوریه خیلی وابستس شبا به سینه ام والا من قصد ندارم تادوسالگی ازشیربگیرمش گناه داره

سوال های مرتبط