خانما شما از هفته چندم بارداری دیگ طاق باز نخوابیدین؟؟

۲ پاسخ

من سر پسرم شکم نداشتم تا ماه ۶ هم هرجور راحت بودم می‌خوابیدم خخخخ بعدشم بالشت زیر پام میزاشتم مایل ب شکم می‌خوابیدم مامانم هر دفعه میدید می‌گفت بچه رو خفه کردی

۱۸ به بعد

سوال های مرتبط

مامان قند کوچولو مامان قند کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی