از چند هفته دیگ شب طاق باز نبابد خابید؟؟

۱۰ پاسخ

از۱۶ هفته باید مراعات کنی عزیزم

من موقع خوابیدن به پهلو استخوان لگنم درد می گرفت که همسرم یک فوم با ارتفاع ۳ سانت خرید و قسمت لگن رو برام به اندازه یک مستطیل سوراخ کرد و فشار از لگنم برداشته شد. الان خیلی راحت تر می خوابم.

من از وقتی فهمیدم باردارم به پهلو خوابیدم تا عادت کنم

وااای سخت ترین قسمت بارداری
البتع ک همش سختت ولی این درد بدیه

من هفته شما دیگ نفسم بالا نمیومد نتونستم طاق باز بخوابم

از 17هفته من دیگه سعی کردم عادت کنم به پهلو بخوابم ولی هر از گاهی که بیدار میشم میبینم طلاق بازم دوباره برمیگردم به پهلو

دکتر من گفت از ۱۸ هفته به بعد نحوه خوابیدن دیگه مهمه اما اگه از قبلش هم رعایت کنی ضرر نداره و عادت میکنی برات راحت تر میشه

من هنوزم میخوابم 👀👀👀

بهتره از هفته ۱۵ به بعد نخوابی

من هنوزم میخوابم😪چون همون جوری خوابم میبره

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی