۶ پاسخ

بهتر شدین شما؟
مشکلتون چی بود؟
منم یهفته است اینطورم. کلا کمر به پایین همش درد!
کمر باسن زانوووووو که ۳ ساله درد داره و کف پاهام

شیاف دیکلوفوناک بزن

چیز سنگین بلند نکردی؟؟اینایی ک‌دیسک کمر دارن درد میندازه ب پا

منم چند روزع مث توهم
سنمم کمع بخدا دیگع حرفی ندارم برا خودم
من لگنمم بشتر درد داره ساق پام یا ران. شبا تو خواب لگنم اذیتم میکنه نمیدونم چم شده

دیسک داری
برو استخر تو آب راه برو خوب می شی

همه عوارض زایمان من رفتم دکتر مثل شما بودم گفت معمولا خانومایی ک تازه زایمان کردن این مشکلات و دارن و دیسک کمرم میتونه باشه. من دیسک گردن و کمر خفیف گرفتم

سوال های مرتبط