۱۵ پاسخ

من که سزارین کردم هم راحت بود برام هم بعد سه سالو نیم هیچ عوارضی نداشت برام خداروشکر ،بدن با بدن فرق داره من دوتا از دوستام طبیعی زایمان کردن اصلا راضی نبودن و خیلی اذیت شدن سر بخیه ها و عفونت

معلومه سزارین

بنظرم بدن با بدن فرق میکنه و هرکدوم عوارض خودشو داره
شاید بدن یکی با سزارین واکنش نشون بده اما بدن یکی دیگه با طبیعی

حتما سزارین عوارضش بیشتره چون جراحی میشی و شکمت بخیه میخوره خود بی حسی هم که میزنن جدا عوارض داره من خودم سزارین اجباری هستم

صد درصد سزارین بالاخره عمل جراحیه

بستگی به بدن داره.من سزارین کردم و عوارضی نداشت برام

معلوم سزارین من سزارین شدم میدونم کمر درد جای امپول چیه

طبیعی بر اساس چهار پنج نفر دور و بریام

به بدنت و دکترت مربوطه درسته میگن طبیعی دردش همون اولشه و تموم میشه اما بوده کسی که طبیعی بوده کلی مشکلات واسش پیش اومده ولی سزارین نه و حتی برعکس اصلا نمیشه مقایسه کرد

هر زایمان عوارض خودشو داره
بدن هرکس متفاوته هرکسی باید به میزان صبر و تحملش انتخاب کنه
توی زایمان طبیعی احتمال عفونت کمتره و احتمال افتادگی رحم هست ولی کم پیش میاد!
توی سزارین درد بعدشو باید تحمل کنی اون احتمال عفونتم هست و بعدش شاید کمر درد بیاد سراغت من فقط در همین حد اطلاع دارم عزیزم
طبیعی باید آستانه دردت زیاد باشه معلوم نیست دردش چند ساعت طول بکشه یا ۱ساعت یا بیشتر و اکثرن بخیه نمیخورن ولی خوب احتمال اینم داشته باش بخیه بخوری
تجربه من طبیعی بود با دهانه رحم۸سانت کیسه ابم پاره شد یعنی دردامو توی خونه کشیدم البته فکر میکردم ماهگردن
ساعت۲رفتم۴و۱۵دقیقه زایمان کردم ولی کلی بخیه خوردم بخاطر اینکه جفتم چسپیده بود و کلی معاینه شدم و سوندم وصل کردن چون زیاد بخیه خورده بودم تا ۳۰روزم بخیه هام خشک شد خلاصه از نظر خودم خوب بود و بازم انتخابم طبیعیه امید وارم اینبار جفتم همکاری کنه و بخیه زیاد نخورمو زود سر پا بشم😅🦋

من سر بچه اولم طبیعی بود اینو میخوام سزارین اختیاری کنم ولی بازم دو دلم همش با خودم کلنجار میرم که چیکار کنم راحت بودم خیلی همون موقع ای ک زایمان کردم راحت خودم پاشدم انگار ن انگار ولی خب خیلی درد کشیدم تا زایمان کردم گفتم سر این یکی سز بشم تجربه کنم میگن عوارض خیلی داره🥲

هرکدوم عوارض خودش رو داره و بنظرم روند زایمان برای هرکسی متفاوته تو نمیتونی از تجربه دیگران استفاده کنی بهتره بدن خودتو بهتر بشناسی و ببینی روحیه ات و شرایطتت با کدوم‌وفق بیشتری داره عزیزدلم 😘❤️

سزارین عزیزم

هرکدوم عوارض خودش رو دارع

سزارین به نظرم سخت تره و عوارضش بیشتره

سوال های مرتبط