خیالت راحت سبکه
من ۱۱ ظهر زدم اومدم خونه اینقدر بازی کرد بعد عصری پیاده روی کردیم تااااا شب. اینقدر از پله های فروشگاه بالا و پایین رفت
فردا صبح که بیدار شد تا چند دقیقه پاشو تکون نمیداد ولی باز خوب شد و بازی کرد.
فقط هم تا فردا شبش قطره دادم
سبکه،من بعد واکسن همونجا بردمش پارک ،باید راه بره
انشاالله سبک باشه عزیزم🤲🏻🌹
منم امروز ۱۸ ماهش شد چون تا ۱۳ فروردین کار دارم انداختم ۱۶ به بعد برم بزنم کمی ام سرما خورده بود گذاشتم قشنگ جون بگیره بعد ببرم
تجربه شخصی من
وقتی واکسنو زدی جاش فوری همونجا چسب زخم بزن
و ببرش خونه یکم باهاش بازی کن بزار بیشتر رو پاش راه بره
و سعی کن نخوابه اگ خوابید بیدار بشه دیگ نمیتونه رو پاش راه بره
وووووو مهم تر از همه کمپرس سرد نزار
عصری دیگ کمپرس گرم رو شروع کن بزار
من همینکارو کردم و خداروشکررررر رستا اصلا اذیت نبود و تب هم نکرد
امیدوارم برا دختر شمام سبک باشه
سلام استرس نداشته باش عزیزم اون چیزی که تصورشو میکنی نیست اصلا واسه ما که راحت بود فقط الکی استرس داشتم ایشالله واسه کوچولوی شمام سبکه
بعدش تا میتونی ببرش پارکی جایی فقط راه بره
حالت نش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.