کسی میدونه هزینه های جدید سونو چنده بخام برم تعیین جنسیت؟

۱۵ پاسخ

منم فردا نوبت دارم با آزمایش احتمالا پنج تومن بشه بعد از این همه امید وآرزو باردار شدیم دیگه فکر هزینه هاش که نجومی میره بالا

انتی که جنسیت میگه عزیزم چرا جدا بری هزینه بیخود کنی و هم سونو بیش از حد بری

۵ ام رفتم ان تی ۲ میلیون و ۱۰۰ بود

انومالی ۳ تومن

دیگ حاملم نمیشه شد😶🫣😁

یعنی تو بخوای فکر جیبت رو بکنی و باردار بشی ایران نمی‌ذارهههه
خب الان این افزایش قیمت‌های فضایی چیه؟ تکلیف اونایی که برای سونوی یک تا دو میلیون برنامه‌ریزی کردن، الان همون شده چهار پنج تومن چیه؟
خدا رحم کنه فقط همین😂🥲

کسی میدونه چندروز یک گوشم مثل هوا می گیره چکار کنم

من تهرانم سونوهای معمولی که خودت بخوای انجام بدی مثل جنسیت قبلا ۶۳۰ تومن بود دیروز رفتم سونو ۱۲۶۰ تومن شده بود دقیقا دو برابر

۱۶۰۰بود

من دیروز رفتم ۲ میلیون بود

همین یه ربع پیش یکی تو گهواره نوشته بود رفتم انومالی قیمت کردم گفت 3 تومن
نمیدونم چرا همه جا یه قیمته مگه تعرفه ندارن 😐

من چند روز پیش مرکز سونوگرافی رفته بودم ی خانواده اومده بودن بهشون گفتن ۴ ملیون و ۵۰۰

من دیروز سنو برای قلب رفتم ۱۵۰۰ گفت قیمت‌ها دوبرابر شده گفت قلب عید ۷۰۰ بود🙁

من انومالی 15هفته رفتم
1700بود
هزینه تعیین جنسیت رواطلاع ندارم!

سوال منم هست اما شنیدم حدود1تومن ایناس

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وپنجم بارداری