وای نه من بچه هام شیربه شیرن ۱۸ماه فاصله سنی شونه خیلی سخته داغون شدم🫣
بخاطر زایمان هم ک شده نههههه
من ۴۰ روز بعد زایمان باردار شدم اولش نمیخواستم ولی چون سز بودم نمیشد سقط کنم وقتیم فهمیدم دوقلوعه دیگه باهاش کنار اومدم میدونم سخته ولی خدا خواسته واقعا چون من با کاندوم و تنبلی شدید باردار شدم
درست نیس عزیرم مطمئن باش خودتو داغون میکنی هر وقت مستقل شد دوباره بیار
اصلا خیلی خیلی سخته
یکم سخته بزاریکمم بگذره
خیلی سخته هم خودت داغون میشی بدنت خیلب کم میاره هم به نظرم بچه خیلی اذیت میشه
اصلا وقتش نیست خیلی خیلی سخت
من دوسالشون بشه بچه ها اقدام میکنم
به نظرم ۵ سال شد اقدام کن من پسرم ۳ ساله نیم اشه برادرش ۶ماه حالا خداییش پسرم اصلا اذیت نمیکنه برادرشو ولی من کم اوردمبعضی وقتا پسرم میخواد بغلش کنم باهاش بازی کنم ولی واقعا نمیتونم
به نظر من نه چون هم خودت سختت میشه همم بزار بچت بزرگ بشه بعد
وایی دقیقا منم این هفته خیلی هوس بچه دومی رو کردم شوهرم نمیذاره
بچه دوم بیار ولی الان نه
بچه اول اذیت میشه خودت اذیت میشی
دومی بیاد طبیعتا نمیتونی به اولی درست رسیدگی کنی
بزار یک و نیم تا دو سالش بشه حداقل
چون خودم تجربه داستم
من که توی این شرایط و با این سن دخترم فعلا بچه نمیارم
اتفاقا منم تاپیکشو الان زدم😂
منم دوتا بچه با فاصلع سنی کم میخوام(ینی یکیشو دارم یکی دیگ فقط میخوام)
ولی از بخیه هام میترسم به این زودی
اصلاااا😐😐😐من ميخوام بچم تك فرزند باشه
میارم انشالله در سال ۱۴۰۹. دقیقن همین ماه😂🥹
اگه کمکی داری بیار .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.