خانما چیکا کنم🥲
کولیک دلدرد فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

چقدر عوضی بوده دوستت
اره برو شکایت کن پدرشو در بیار اصلا بگو این نباید منو از قرعه حذف می‌کرد ب من کلی ضرر زده

از حقت دفاع کن نزار حقت بخورن فکر کنم اول باید بری شورای اختلاف بپرسی از واریز وقرعه وهمه چی هم اسکرین بگیر چاپ کن ببر از همون جا یک زنگش بزنن میفهمه حق خوری چیه

عجب ادمایی پیدا میشن ،حتما میشه بابا تو مجازی فش میدی شکایت میکنن اینکه رسما کلاهبرداری کرده پولتو خورده از پیاماشون هم اسکرین شات بگیر مخصوصا همون پول نمیدم هاشون

عزیزم اون دوست نبود دشمن بود تو قالب دوست الان از واریزیات عکس ک داری برو ازش شکایت کن دهانش صاف بشه

باید یکیو تو اون گروه بود پیدا میکردی میگفتی دعوای ما ربطی به این موضوع نداشت این حق الناس کردین همتون انگار منم از حقم نمیگذرم چقد بعضیا خبیثن

واااا عجب ادمایی پیدا میشن😐😐
چقدر پرو و بیشور
شما باهم بحثت شده
چه ربطی به قرعه داشت
اره میشه

چقد بیشعووور ،چه ربطی ب قرعه داشت حق نداشت تو رو بندازه بیرون

سوال های مرتبط

مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی