۳۲ پاسخ

من هم مولفیکس استفاده کردم براش هم مای بیبی هم هانیز
مولفیکس چسبش ضعیفه
هانیز هم خوشم نیومد
مای بیبی از همه بهتر بود عالیه

مای بیبی عالیه

من هم مای بیبی می‌بندم
هم مولفیکس
جفتشم راضیم
ولی مای بیبی خیلییییییی بهتره

مولفیکس

کانفی یک سر و گردن از همه ش بهتره که دیگه تولید نمیشه گویا
مولفیکس به بچم نساخت
هانیز خیلی اندازه هاش مهندسی شده هست به بچمم میساخت ولی احساس کردم خشنه یکم
فعلا مای بیبی میبندم لطیفه و میسازه بهش فقط زود پف میکنه خوشم نمیاد

مولفیکس

عزیزم پسرت چن کیلوعه؟ از کی ۵ میبندی

من مولفیکس گزاشتم هانیز گزاشتم مای بیبی هم گزاشتم هانیز اون اولا میزاشتم بنظرم خیلی خوب بور ولی شماره های بزرگترش دیگه گیرم نیومد
الان مای بیبی شرتی میبندم خیلی خوبه

من هم مولفیکس هم ببم

مای بیبی شورتی از همشون بهتره

ببم خوبه،

من کوکومی شورتی استفاده میکنم خیلی خوبن

از اول جان ببه

نزار بریزه بیرون الوده میشه خدایی نکرده عفونت یا حساسیت میده

مولفیکس چسبش ضعیفه
مای بیبی نشتی میده
هانیز عالیه

من پسرم فقط با مای بیبی سازگاره

مولفیکس خوب بود.

منم مولفیکس حساسیت داد. مای بی بی عالیه

بارلی،مولفیکس،مای بی بی،شماره۳

من از مولفیکس راضی نبودم نم میداد یکسره پشتش ولی کشسانیش از مای بیبی بهتره مای بیبی بدک نیست زود اویزون میشه بو میگیره کشسانیشم ضعیفه... نمیدونم پوشک خوب پیدا کردین بمنم بگید

مای بیبی

مای بیبی

هانیز عالیه

هانیز عالیه شورتی مای بیبی هم خوبه

از بدو تولد تا الان مولفیکس ولی این سری شوهرم مای بیبی آورد واسش من از مولفیکس خیلی راضیم

از اول مای بیبی عالیع

مای بیبی شورتی تو روز و شب مولفیکس

مای بی بی و هانیز

مولفیکس

الان مولفیکس استفاده میکنم و مای بیبی شورتی راضیم
از ببم وبارلی اصلا راضی نبودم، مای بیبی چسبی هم سایز 3 ب بعد خیلی مسخره شد دیگه استفاده نکردم

مایبیی میبستم براش جدیدا مولفیکس

مولفیکس ببم سبز مای بی بی هانیز مرسی بارلی همشون خوبن ولی مولفیکس و ببم‌ کشسانی دارن برا رون تپلی ها خوبه

سوال های مرتبط