خانوما پاراکید بدم؟؟
کولیک
شیر دهی

تصویر
۴ پاسخ

اره
من برا پیشگیری میدم همیشه
ولی چون تب نداره دو برابر وزن نمیدم
برابر وزن میدم

نه بابا خوبه الان فقط لباسشو کم کن

نه. ۳۷ و نیم به بالا الان نرماله

اره بده

سوال های مرتبط

مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان دیان🩵دلماه💜 مامان دیان🩵دلماه💜 ۱۴ ماهگی