اره مال منم شده چون همش بالا میارم🤕
منم چون اصلا اشتها ندارم شبیه کارتون خوابا شدم
منم اره😟.خیلی ام زیاد
من شده نی نیم دختره
بله 🥲
والا علتشو نمیدونم
ولی کلا فرم چشمام تغییر کرده و زمانهایی که به سمت شب میره انگار خیلی انرژیم میره
قشنگ چشمام گود میشه
من آره
بخاطر اینکه خیلی اشتها ندارم ،ناهار و شام در حدی میخورم که فقط ضعف نکنم 🚶🏻♀️🫤🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.