۳ پاسخ

مولتی ویتامین مگه از ۶ ماهگی به بعد نیست؟! اونموقع هم رفلاکس بهتر میشه خودش

منم پدیابست میدم به دکتر گفتم ،گفت نه ایرادی نداره

دقیقا مشکل منه

سوال های مرتبط