سلام ..ازمایش قند تو چند ماهگی گرفته میشه عزیزان ؟

۳ پاسخ

دكتر من گفت ٢٢ هفته و ٢ روز برم

شش ماهگی دکتر واسم نوشته تو ۲۴هفته باید برم انجام بدم

من با آزمایش آن تی دکتر قندم برام نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته زندگی مامان فرشته زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری