سلام عزیزان ، برای آزمایش قند چند هفته برم خوبه؟؟

۲ پاسخ

هفته ۲۵

اگه گلوکز چند مرحله ای داری باید ۲۴ هفته بری بهترین زمانه اما اگه کنترل قند معمولیههمین روزا هم بری مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان فرشته زندگی مامان فرشته زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی