برای قند چند هفته یاید بریم عزیزان ازمایشش چجوری

۳ پاسخ

از هفته 24 ب بعد تا 28 هفته وقت هست

۲۴ تا ۲۸ هفته، هرچی دیر بری جواب آزمایشت درست تر در میاد چون تو سه ماهه سوم بارداری بدن مقاومت به انسلین نشون میده و تیرئیدم بالا میره

24تا28وقت داری عزیزم بعدم ک شبش از 12به بعد چیزی نخور ساعت 8برو آزمایش بده همین

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته زندگی مامان فرشته زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری