از خدامه بره :/ نفس راحت مبکشم
ما دوران عقد اینطور بودیم همسرم ۱۴ روز سر کار بود ۷ روز رست روز اخر اینقد دعوامون میشد سر هیچ و الکی اعصاب همدیگه رو خراب میکردیم تا چند روز هم من اعصاب همه رو خراب میکردم میگفتم باهام حرف نزنین دلم تنگ میشد 😂🤣 البته خونه مامانم میموندم 🤣
به همسرم گفتم خونه بگیره اومدم شهر غریب ولی ازش دور نباشم 😅
از وقتی ج ن گ شده خونه نشین شده
وگرنه وقتی میرفت همیشه با بوس و محبت و دعای خیر بدرقه اش میکردم ک دست پر برگرده
الان چون هرروز پیشمه همش دعوا میکنیم 🫥
واااای ماهم انقد دعوامیکنیم با دلخوری همش ولی خب صب بلند میشم راش میندازم میره
هیچ با محبت بوس عاشقانه جدا میشیم 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.