بله که عوارض داره به خاطر شوهراتون دردو مرض به بدنتون راه ندید
خیلی ضرر داره.. در سال نهایت دو تا مجاز باشی...یکم مراقب باشید دیگه..مرد ک بهش ضرر نمیرسه.. تویی که آسیب میبینی
ضرر که داره ولی از حاملگی ضررش کمتره که چرا آمپول استفاده نمیکنی
کلا سالی دو بار مجازی بخوری
نباید زیاد خورد عزیزم خیلی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.