دوست دارم هرروز برم سونو ببینم نی نی و شما هم اینجورید 🥹🥹🥹

۴ پاسخ

من هنوزم سنو نرفتم تا برج دو هم نمیرم😂بعضی وقتا بقیه بهم میگن چقدر بی ذوقی ولی نه بهداشت میرم واسه ضربان قلب و نه سنو

من هنو سنو نرفتم😂😅

نه🫠🙈😂🫢🥴🤗😂😂
چونکه خیلی تنبلم🫠

وای منم ولی پولش زیاده

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری