۸ پاسخ

من دکتر بردم زینک داد بعد با شبکه پویا یا برنامه شفرونی بهش غذا میدادم اونم فقط مدلی ک خودش دوس داره بعد کم کم دیدم میخوره بش غذا میدادم برا خودمون زیر انداز ميندازم براش تو ظرف میکشم خودش بازی کنه همونجا باز منم تو دهنش میکنم

تسلیم نشو و به کار خودت ادامه بده🤦🏼‍♀️ منکه به جیغ و گریه ش کاری ندارم چون اگه بخوام گوش بدم عملا هیچییییی نمیخوره

شیرزیاد میخوره؟؟؟
دندون درنمیاره؟

بزار جلوی خودش تا بخوره ..کم کم باهاش بازی میکنه و میخوره

والا من که انقد حرص خوردم عصبی شدم نمی‌دونم این بچه های تپل و خوش خوراک بیرون پس مال کیه گهواره که همه دارن مینالن

دختر منم همینه روانی شدم 😭

پسر منم ۳روزه همینه 😵‍💫💔

نه عزیز بچه منم از اول همین بوده خسته شدم از حرص

سوال های مرتبط