۴ پاسخ

بنظرم زحمتتو از بین میبری شیشه رو کلا بزار کنار یدور باید از اون بگیری دیگع دوسالشه نیازی نداره
رو میلش ب غذا کار کن شیر دوس نداره زورش نکن

منم میخاستم از شیشه بگیرمش دیگه کلا شیر نخورد میخاستم تو لیوان نی دار بهش شیر خشک بدم نخورد دیگه فقط شیشو میخاسته

بهش نئوزینک بده اشتها آوره

آره من میدم

سوال های مرتبط