۴ پاسخ

سونو آزاد هم میتونی خودت بدی ولی اگه بیمه تکمیلی داری دکتر بنویسه حتما برات بتونی استفاده کنی

نه ازاده رفتی سونوگرافی باید بگی سونو سه بعدی میخوام

سونو سه بعدی

سه بعدی

سوال های مرتبط