۵ پاسخ

ممنونم خانم ها

طبیعیه

عزیزم پسر منم همینجوریه نگران نباش
خیلی سر و صدا میکنه
هیجان زده میشه

عزیزم اوتیسم اینجوریه که ارتباط چشمی نمیگیره ربطی به صدا کردن نداره
از ۲ سال به بالا مشخص میشه
هر بچه ای که اوتیسم داشته باشه یا نداشته باشه اصلا توی این سن مشخص نمیشه

نه بابا طبیعیه

سوال های مرتبط