ممنونم خانم ها
طبیعیه
عزیزم پسر منم همینجوریه نگران نباش
خیلی سر و صدا میکنه
هیجان زده میشه
عزیزم اوتیسم اینجوریه که ارتباط چشمی نمیگیره ربطی به صدا کردن نداره
از ۲ سال به بالا مشخص میشه
هر بچه ای که اوتیسم داشته باشه یا نداشته باشه اصلا توی این سن مشخص نمیشه
نه بابا طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.