۳ پاسخ

من دوقوطی ای آر دادم با دارو وزن نگرفت دکترش گفت دارومیدی ای آر نده ببین خوبه منم معمولی دادم فرقی نداشت بحالش

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

من اصلا ندادم🤷‍♀️
شیر خودمو میخوره رعایتم نمیکنم
بعد شیدخوردن یکم میاره بالا و رب ساعت ایسناده میگیرمش و.....

هنوزم بچم رفلاکس داره طفلی💔

سوال های مرتبط